برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٨:٣٣ ق.ظ   ( بازدید : 503 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز شانزدهم دی ماه ساعت 7 صبح دومین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونان و مدیران دانشگاه در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی تشکیل شد.

معاون آموزشی دانشگاه هدف از تشکیل این جلسات را هماهنگی بیشتر و حضور پررنگ تر دانشگاه در اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در قطب عنوان نمودند. دکتر گنجی بر لزوم تشکیل کارگروه ها در دانشگاه و ارائه گزارش هر کارگروه در جلسات ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش تاکید نمودند.

دبیر ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش، آقای ایزدفر ضمن ارائه گزارشی از جلسات و فعالیت های انجام شده در سطح قطب و دانشگاه در خصوص طرح تحول و نوآوری در آموزش از انتخاب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به عنوان فوکال پوینت در حیطه طب تسکینی در کلان منطقه 9 آمایش سرزمین خبر دادند.

دکتر گلمکانی در پایان جلسه بر آشنایی بیشتر اعضای هیات علمی دانشگاه با طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ضرورت اجرای آن تاکید نمودند و افزودند: در این خصوص می توان از اعضای ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش که تسلط کامل بر این طرح دارندو در جریان فعالیت ها هستند جهت تشریح و توضیح طرح تحول و نوآوری در آموزش برای اعضای هیات علمی دانشگاه استفاده کرد و از افراد علاقمند و توانمند در هر حیطه بهره برد. ایشان هم چنین بر به کارگیری همه پتانسیل های دانشگاه در اجرای این طرح تاکید نمودند.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...